Apie J-STUDIJA

Intensyvus gyvenimo ritmas ir nesibaigiantys darbai dažnai kelia stresą, įtampą ir nuovargį, tad dažnas praranda gyvybingumą, entuziazmą ir energiją, jaučiasi nebepajėgus eiti į priekį... Ši studija atvėrė duris tiems, kas nori permainų, teigiamų emocijų, energijos, lengvumo, atsipalaidavimo, stipraus ir sveiko kūno.

Studijoje dirbame nedidelėse grupėse, kad kiekvieną galėtume stebėti individualiai visų treniruočių metu. Lankytojus nuoširdžiai skatiname tobulėti savo tempu ir pagal savo galimybes, padedame pamatyti, jog dažnai kūnas gali gerokai daugiau negu mes manome...

TRX funkcinės treniruotės

TRX tai funkcinės treniruotės su specialiais diržais, kurių metu, naudojamas savas kūno svoris, o pratimų sudėtingumo lygis pasirenkamas pagal kiekvieno asmeninius poreikius ir kūno išlavinimo lygį. Su TRX diržais galima atlikti šimtus pratimų, kurie padės sustiprinti kūną ir pagerinti savijautą. TRX diržai tinka įvairaus amžiaus, kūno masės ar fizinio pasirengimo žmonėms – svarbiausia yra kūno padėtis ir jos valdymas treniruotės metu.

Kalanetika

Tai kompleksinė raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė, turinti tiek jogos, tiek baleto elementų. Pratimai atliekami vadovaujantis pagrindiniais kalanetikos metodo principais, t.y. pulsuojant, suspaudžiant arba tempiant raumenį, naudojant itin mažus (iki 1 cm) impulsus. Kalanetikos metu didžiausias dėmesys skiriamas sėdmenų, šlaunų, juosmens (pilvo preso ir nugaros) raumenų stiprinimui.

Kineziterapija besilaukiančiai

Fizinė būsimos mamos būklė labai svarbi tiek mamai, tiek kūdikio vystymuisi. Gerą besilaukiančios moters savijautą padeda užtikrinti fizinis aktyvumas. Atliekant fizinius pratimus didėja bendra moters organizmo ištvermė, gerėja miego kokybė, didėja raumenų jėga ir ištvermė. Taip pat pratimų metu stiprinamos širdies bei kraujagyslių, kvėpavimo, jutimų sistemos, lavinama laikysena, skatina teigiamas emocijas, mažina įtampą.

LAIKINAI NEVYKSTA.

Joga nidra

Joga nidra - tai švelni ir veiksminga Indijos jogų meditacijos bei atsipalaidavimo technika, kilusi iš senųjų Tantrinių mokymų. Tai tarsi miegas, išlaisvinantis mus nuo visų sunkumų. Joga-nidra praktikos metu įvyksta fizinis, psichinis, protinis ir emocinis atsipalaidavimas. Šia praktika gali užsiimti bet kokio amžiaus ir fizinio pasiruošimo žmonės. Ankstesnė jogos praktika nebūtina.

Vaikų mankšta

Šiandien vaikai daug laiko praleidžia mokykloje - sėdėdami suole, grįžę mieliau renkasi kompiuterinius žaidimus, nei kiemą su kamuoliu, slėpynėmis ar gaudynėmis. Tačiau tam, kad vaikas galėtų iškrauti visą susikaupusią energiją, tam, kad stiprėtų raumenys ir tvirtėtų kaulai, kad gerėtų virškinimas, medžiagų apykaita, didėtų plaučių tūris ir stiprėtų širdis, vien fizinio lavinimo pamokų neužtenka. Vaikams būtinas simetriškas judesių lavinimas, koordinacija, taktika, jėga ir ištvermė. Vaikų mankštose aktyvumo į valias, dėmesys kiekvienam ir nauda visiems!

Pilates

PILATES – kūno mankšta, kurios pagrindą sudaro raumenų treniravimo ir tempimo pratimai. Pilates užsiėmimų metu siekiama ne tik pagerinti raumenų ištvermę, sustiprinti giliuosius pilvo ir nugaros raumenis, gerinti laikyseną, lankstumą, pusiausvyrą, bet ir išmokti įsiklausyti į savo kūną, pažinti jį, atrasti taisyklingas kūno padėtis. Kiekvienas pratimas atliekamas susikoncentravus, tolygiai, kontroliuojant savo judesius ir didelį dėmesį skiriant kvėpavimui. Mankštinantis tokiu būdu stiprėja stuburą stabilizuojantys, treniruojami silpnieji bei ištempiami sutrumpėje raumenys, todėl kūnas tampa lankstesnis, stipresnis, išvengiama nugaros skausmų, gerėja koordinacija, formuojamas plokščias pilvas.

Sveikatinimo-kineziterapinės mankštos

Tai individualūs užsiėmimai! Kineziterapija – tai gydymas judesiu, viena pagrindinių reabilitacijos priemonių. Tinkamas kūno judesys padeda atnaujinti, pagerinti ir išlaikyti visų kūno sistemų funkcinę būklę. Kineziterapinių priemonių taikymas kelia teigiamus pokyčius žmogaus organizme. Svarbu mankštintis sistemingai, nedarant ilgesnių pertraukų, bei laipsniškai – fizinis krūvis turi būti didinamas palaipsniui.





Treneriai

  • JURGA

    Jogos ir funkcnių treniruočių trenerė studijos įkūrėja

    Studija, kaip ir fizinis aktyvumas - neatsiejama mano gyvenimo dalis, kuri suteikia gerą savijautą ir norą tobulėti kasdien! Jogą atradau kitaip, nei daugelis - į ją žvelgiu daugiau kaip į fizinių pratimų ir kvėpavimo technikų visumą, kuri padeda žmogaus kūnui stiprėti fiziškai, skatina organizmo apsivalymą bei suteikia protui aiškumo ir ramybės. Periodiškai žinias gilinu įvairiuose seminaruose ir mokymuose. Šiuo metu Vilniaus Kolegijoje studijuoju kineziterapiją.

  • LAURA

    Kalanetikos trenerė

    „Negali visko pasiekti per vieną dieną, tačiau kiekvieną dieną gali padaryti kažką, kad artėtum prie trokštamo tikslo”. Būtent todėl, manau, kad nėra geresnės dienos pradėti sportuoti negu šiandien! Sportuoti tik sau nėra mano tikslas, todėl džiaugiuosi, kad patirtimi, įgyta mokymų, seminarų metu bei vedant Kalanetikos ir Pilates užsiėmimus, šiandien galiu dalintis su kitais. Didžiausias mano noras ir siekis, kad kiekvienas atėjęs žmogus iš naujo atrastų savo kūną, pažintų jo galimybes, stiprėtų ir tobulėtų.

Mūsų siūlomų užsiėmimų tvarkaraštis
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis
16.00-17.00 Vaikų mankšta 16.00-17.00 Vaikų mankšta 16.00-17.00 Vaikų mankšta 16.00-17.00 Vaikų mankšta
17.15 - 18.10 Joga 17.15 - 18.10 Kūno modeliavimas
18.15 - 19.10 Joga 18.15 - 19.10 Kalanetika 18.15 - 19.10 Joga 18.15 - 19.10 Kalanetika
19.15 - 20.10 TRX strong 19.15 - 20.00 TRX Lite 19.15 - 20.10 TRX strong 19.15 - 20.00 TRX Lite
20.15 - 21.15 Pilates 20.15 - 21.00 TRX lite 20.15 - 21.15 Pilates 20.15 - 21.15 Ashtanga joga
Naujo sezono pradžia rugsėjo 5d.
Būtina registracija kiekvienam užsiėmimui.

Kaip mus rasti

Norėdami registruotis į užsiėmimus, užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime!



Sekite mus facebook'e



J-STUDIJA

Eitminų g. 18, Perkūnkiemis, Vilnius

Telefonas : +370 61269443

Darbo laikas: Pr. - P. 9.00-13.00 ir 17.00-21.00

Email : info@j-studija.lt

Banko sąskaitos:

Jurgita Pašiušienė

SEB LT457044000358645927

Swedbank LT547300010075054677